بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


کدام تیم لیاقت حضور در 8 تیم برتر آسیا را دارد؟!

http://img4up.com/up2/60274371917681059281.jpg     http://alisorkh.persiangig.com/LOGO/Esteghlal.png
 

در ساعاتی دیگر دو تیم استقلال و سپاهان اصفهان در مرحله پلی آف بازیهای غرب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.سپاهان قهرمان این فصل لیگ برتر ایران و استقلال قهرمان جام خذفی این فصل فوتبال ایران شده اند.هردو تیم در طی دو بازی رفت و برگشت در لیگ برتر به نتیجه مساوی دست پیدا کرده بودند.تنها تفاوت دو تیم در امکانات و بودجه ابتدای فصلشان می باشد.جای که استقلالی ها بنا بر مصوبه و قانون جدید نمایندگان مجلس حق استقلده از بودجه دولتی را نداشته و می بایست خودشان هزینه تیمداری و هزینه های مربوطه را به عهده می گرفتند منتهی در باشگاه سپاهان بودجه لازم تز تبتدای فصل مشخص بوده و حتی می توان گفت سید جلال حسینی را در ابتدای فصل با مبلغ 900 میلیون تومان در تیم خود نگه داشتند و همچین پیشنهاداتی هم به خسرو حیدری،سید مهدی رحمتی و .... دیگر بازیکنان جدا شده این فصل خود داده بودند!

حتی در تازه ترین شایعاتی که در رسانه ها و خبرگزاریها به گوش می رسد،پیشنهاد این باشگاه متمول اصفهانی حاضر شده به دو مدافع فعلی خود برای هر کدام یک میلیارد تومان برای عقد قرار داد مجدد بپردازد.

باشگاهی که در زمان مدیریت آقای ساکت در یک مصاحبه زنده تلویریونی مدیر عامل استقلال را به مظلوم و فقیر نمایی متهم کرده بود و بعد ها در همان برنامه متوجه شدیم که برای باشگاه مطبوع خود فقط 20میلیون تومان گوسفند قربانی کرده بوده و برای تدارکات جشنها و مراسم های که برای بازیکنان خود می گرفته 7 میلیون تومان فقط بستی خریده است!

مع الوصف تمروز جنگ ستارگان فوتبال ایران برای راه یابی و حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا دیدنی باید باشد.

لازم به ذکر است تاریخ برگزاری این دیدار مصادف شده است با اولین سالگرد اسطوره بزرگ فوتبال ایران و آبی ها ناصر حجازی فقید که سابقه سرمربیگری هر دو تیم را نیز در کارنامه خود داشته است.

همین موضوع و با اضافه شدن کری های بازیکنان اصفهانی و کادرفنی تیم سپاهان باعث شده که انگیزه استقلالی ها برای بردن یک دیدار حذفی دیگر که امسال در این نوع بازیها تخصص داشته اند بالاتر برود.

ضمنا باید به یک نکته دیگر نیز اشاره کنیم که در طی دو بازی برگزار شده بصورت رفت و برگشت میان دو تیم استقلال و سپاهان در هر دو دیدار استقلالی ها با بد اقبالی و شانس کم نتوانستند این تیم خوب اصفهانی را شکست دهند.در دیدار رفت گل صد درصد صحیح آرش برهانی آفساید اعلام شده بود و در بازی برگشت نیز ضربه پنالتی مجتبی جباری به هدر رفته بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 3 / 1391برچسب:استقلال,لیگ قهرمانان,سپاهان اصفهان,ناصرحجازی,هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com